donderdag 28 maart 2013

Bloggen

Hallo mensjes ik hou van beauty en fashion en  dus daarom  ik wou daar over gaan bloggen
ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
ik heet Rabiya ben 15 jaar en mijn hobby's zijn zwemmen, koken, tekenen, shoppen, opmaken.
 en ik woon in NL.
Liefs Rabiyaa!!

<script>
  (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
  (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
  m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
  })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

  ga('create', 'UA-39724014-1', 'bautyandfashionlove.blogspot.nl');
  ga('send', 'pageview');

</script>


2 opmerkingen:

  1. Hoi Rabiya, alvast een leuk begin =] Als je vragen hebt, ook al ben ik niet bekend met blogspot, vraag maar.

    BeantwoordenVerwijderen